KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@theblooom.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

*Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW, tenzij nadrukkelijk anders vermeld.

  • Facebook
  • Instagram

website

bestellen

support

SHOP VEILIG!

Betalingen kunnen op de volgende manieren worden voltooid: IDeal, Paypal, vooruitbetaling (overschrijving), contant bij afhalen op afspraak in onze studio: The Beauty bar. Na de bestelling worden onze klanten in detail geïnformeerd over de huidige status van hun bestelling. Zo krijg je bij een pakket een trackingnummer waarmee de bestelling goed gevolgd kan worden.

The BLOOOM

Spannenburg 14

2135 GP Hoofddorp

Nederland

​

KVK: 70239487

BTW: NL146487035B02