KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@theblooom.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

*All prices are exclusive of 21% VAT, unless stated otherwise.

  • Facebook
  • Instagram

website

bestellen

support

SHOP safe!

Payments can be completed by: IDeal, Paypal, bank transfer, cash by appointment in our studio: The Beauty bar. After ordering, our customers are informed in detail about the current status of their order. You will recieve a tracking number to track the order.

The BLOOOM

Spannenburg 14

2135 GP Hoofddorp

Nederland

KVK: 70239487

BTW: NL146487035B02