Bezorgen of Ophalen

Verzending
Wij doen zorgvuldig ons best je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur geplaatst worden, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. 

Het lukt ons echter niet altijd om dit na te komen. Soms zijn producten bijvoorbeeld niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. En soms is het druk bij PostNL en kan de levering uitgesteld worden. 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal - onder voorbehoud van transport en voorraad - de aflevering de eerstvolgende werkdag (incl. zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Pre-order
Pre-order producten hebben een afwijkende levertijd. Levertijd is altijd een indicatie. Heb je vragen over je vooruitbestelde artikelen? Neem dan contact met ons op!

Bezorgopties

Voor het versturen van binnen- en buitenlandse zendingen hebben wij twee mogelijkheden:
- PostNL Pakketpost
Pakket laten bezorgen bij PostNL-locatie

PostNL Pakketpost
PostNL pakketpost wordt bezorgd van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen) zowel in Nederland als in België. PostNL is in Nederland en België een betrouwbare partner voor het afleveren van pakketten. Bij een verzending als pakketpost ontvangt je per email een Track & Trace nummer zodra jouw pakket verwerkt is in het sorteercentrum van PostNL.

Om jouw pakket te kunnen traceren kun je op de link in de verzendbevestiging klikken, je ontvangt deze per mail.

Pakket laten bezorgen bij PostNL-locatie
Het voordeel van het verzenden op deze wijze is dat je niet thuis hoeft te zijn, maar ook na jouw werktijd je pakket kunt ophalen op één van de PostNL afhaallocaties.

Wijziging naar PostNL Locatie
Je hebt de mogelijkheid om een pakket wat al onderweg is alsnog te laten bezorgen bij een PostNL-locatie. Dit kan vanaf het moment dat PostNL het pakket heeft ontvangen van ons en tot je de status ‘Gesorteerd’ ziet staan.

Wijzig dan jouw bezorging als volgt: 
1) Zoek jouw pakket in Track & Trace
Ga naar Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de Track & Trace-code en je postcode in. De Track & Trace-code ontvang je in  een e-mail met daarin een directe link. Klik op ‘bezorging wijzigen’

2) Kies de gewenste PostNL-locatie

Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via ‘Account’ - ‘Notificaties’.

Wijzigen adres
Per onze algemene voorwaarden, geldt het adres wat is bekendgemaakt tijdens het plaatsen van de bestelling als plaats van levering. Maar wij willen er natuurlijk alles aan doen om jouw producten op de juiste plek te leveren.
Wil je het adres wijzigen of heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.
Het is handig om ons direct te bellen. The Blooom Klantenservice: +31628076416.

Je kunt altijd proberen de levering naar een PostNL-locatie te wijzigen.

Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn altijd exclusief verzendkosten.

Nederland
De verzendkosten bedragen:
- € 7,20 voor bestellingen onder de € 75,- exclusief BTW
- Gratis voor bestellingen vanaf € 75,- exclusief BTW

Belgie
De verzendkosten bedragen:
- € 9,73 voor bestellingen onder de € 100,- exclusief BTW
- Gratis voor bestellingen vanaf € 100,- exclusief BTW

Buitenland
Wij bezorgen ook in het buitenland. PostNL levert pakketten over de hele wereld. Mail ons naar info@theblooom.nl of neem contact op via ons contactformulier en we laten je de actuele verzendkosten z.s.m. weten.

Ophalen in de winkel
Wij bieden de optie om binnen de openingstijden jouw producten op te halen in de winkel. 

Openingstijden:

Maandag 09:30 - 14:30
Dinsdag
09:30 - 19:00
Woensdag
Op afspraak
Donderdag
09:30 - 19.00
Vrijdag
09:30 - 14:30
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten